Sunday, February 24, 2008

I like it like this...=)

Hi ppl!!! haha psps seems like its been a long time since i last blogged..=p oh heck the last emo post coz the one that you are reading right now at this moment will be a happy and cheerful one!! =)
haha thursdays used to be my #@%%&*! day coz its so long and there is pe at the last period!! oh but now i simply like thursday...coz it gives me surprises after school!!! hehex i like the moments of waiting together...taking bus together...walking together...
虽然你什么都没说,但这样静静地走在我身边身后的你,让我很有安全感,很舒服... 那天你打电话告诉我你在学校外面等我,真得让我吓死了!但同时,也有一种甜甜的滋味,被照顾,被疼爱的感觉。居然有人等我放学耶!虽然没有什么甜言蜜语,有时也呆呆得像个木头,但我就是喜欢上了这样的你!你耐性地听着我发牢骚,我感趣地听着你说故事,这样的相处方式似乎也很窝心。我喜欢你常常打电话来谈天,喜欢你怪怪的撒娇方式,喜欢你的关心,喜欢你害羞的甜言蜜语...^c^

No comments: